Prorazit na český trh

perla4.jpg

Možná jste na svých cestách v zahraničí našli produkty, s nimiž byste rád prorazil na český trh, protože se Vám jeví, že byste v tomto ohledu mohl být úspěšný. Nebo naopak. Vaše firma vyrábí produkty, které se dobře prodávají v České republice a je tedy patrné, že by se mohly stát úspěšným obchodním artefaktem také v zahraničí.
 

Spotřebitel má právo na informace

Ať tak či tak, bez kvalitních překladů z Kolína se neobejdete, protože potřebujete zajistit buď českou či anglickou jazykovou mutaci pro spotřebitele. Nepodceňujte to, spotřebitel má právo na kvalitní informace ve srozumitelném jazyce, povinnost informovat je nepochybně daná také v podmínkách české obchodní inspekce. Proto si zajistěte vše, co je nutné, abyste mohli být úspěšní.

Prorazit na český trh
Ohodnoťte příspěvek